Titan aero

pixi2000
Posty: 21
Rejestracja: 21 gru 2016, 19:47
Kontaktowanie:

Titan aero

Postautor: pixi2000 » 26 mar 2017, 9:27

Koledzy
Już miałem zamawiać ekstruder i hotend... a tu się jakaś nowość pojawiła. Wyszło dopiero co, więc jeszcze nie ma żadnych testów, opinii. Mowa o Titan aero od e3d (nie linkuję, bo nie wiem czy można, każdy sobie znajdzie).
- Piszą, że daje radę do 300stopni, a standardowy v6 daje radę do 400stopni (po wymianie termistora).
- Nie ma widocznej skali docisku.
- Nie piszą ile waży. Hotend + ekstruder z silnikiem ważą razem 480gram.
- Cena w zasadzie ta sama co zestaw ekstruder+hotend.

Co myślicie, z waszego praktycznego punktu widzenia, o takim rozwiązaniu? To może dobrze działać, czy nie warto ryzykować?

Pozdro

Garreth
Posty: 981
Rejestracja: 20 kwie 2016, 6:59
Lokalizacja: Katowice
Kontaktowanie:

Re: Titan aero

Postautor: Garreth » 26 mar 2017, 9:33

Mi sie podoba to rozwiazanie, ale moim zdaniem mogli przemyslec jeszcze jedna rzecz - chlodzenie wydruku. Teraz nie ma prawie wcale punktow montazowych na jakies konretne chlodzenie. Mozna sie dokrecic do jakiejs srubki trzymajacej radiator ale to prowizorka. Jak by zintegrowali do tego radiatora jeszcze jakies chlodzenie wydruku albo chociaz sposob jego montazu to juz bym mial oplacony ten radiator

pixi2000
Posty: 21
Rejestracja: 21 gru 2016, 19:47
Kontaktowanie:

Re: Titan aero

Postautor: pixi2000 » 26 mar 2017, 9:38

Ano nie ma mocowania. Ale standardowy układ też chyba nie za bardzo.

Garreth
Posty: 981
Rejestracja: 20 kwie 2016, 6:59
Lokalizacja: Katowice
Kontaktowanie:

Re: Titan aero

Postautor: Garreth » 26 mar 2017, 9:41

Bardziej kwestia tego, ze za te cene mogli o tym pomyslec.

Blok chlodzacy do e3d V6 z mozliwoscia montazu dwoch glowic kosztowal mnie ponad polowe mniej niz ten radiator, a dorzucilem sobie gwint na montaz chlodzenia wydruku. W aero podoba mi sie ta integracja ekstrudera z glowica, mozna sporo zyskac na polu roboczym w osi Z

Awatar użytkownika
g4ever
Posty: 453
Rejestracja: 19 kwie 2016, 21:47
Kontaktowanie:

Re: Titan aero

Postautor: g4ever » 26 mar 2017, 20:02

pixi2000 pisze:Koledzy
Już miałem zamawiać ekstruder i hotend... a tu się jakaś nowość pojawiła. Wyszło dopiero co, więc jeszcze nie ma żadnych testów, opinii. Mowa o Titan aero od e3d (nie linkuję, bo nie wiem czy można, każdy sobie znajdzie).
- Piszą, że daje radę do 300stopni, a standardowy v6 daje radę do 400stopni (po wymianie termistora).
- Nie ma widocznej skali docisku.
- Nie piszą ile waży. Hotend + ekstruder z silnikiem ważą razem 480gram.
- Cena w zasadzie ta sama co zestaw ekstruder+hotend.

Co myślicie, z waszego praktycznego punktu widzenia, o takim rozwiązaniu? To może dobrze działać, czy nie warto ryzykować?

Pozdro



Bedę miał Titana Aero 29tego na targach w Kielcach, więc będzie go można "pomacać" ;)

Wszystko razem waży 180 g + silnik

Łącznik jest wkręcany w blok co zapewnia odpowiednie chłodzenie, gdy był wsuwany jak w Chimera nie przenosił odpowiednio temperatury na radiator.

wysokość od wierzchołka radiatora do końca dyszy 75 mm



Garreth
Posty: 981
Rejestracja: 20 kwie 2016, 6:59
Lokalizacja: Katowice
Kontaktowanie:

Re: RE: Re: Titan aero

Postautor: Garreth » 26 mar 2017, 20:34

g4ever pisze:
pixi2000 pisze:Koledzy
Już miałem zamawiać ekstruder i hotend... a tu się jakaś nowość pojawiła. Wyszło dopiero co, więc jeszcze nie ma żadnych testów, opinii. Mowa o Titan aero od e3d (nie linkuję, bo nie wiem czy można, każdy sobie znajdzie).
- Piszą, że daje radę do 300stopni, a standardowy v6 daje radę do 400stopni (po wymianie termistora).
- Nie ma widocznej skali docisku.
- Nie piszą ile waży. Hotend + ekstruder z silnikiem ważą razem 480gram.
- Cena w zasadzie ta sama co zestaw ekstruder+hotend.

Co myślicie, z waszego praktycznego punktu widzenia, o takim rozwiązaniu? To może dobrze działać, czy nie warto ryzykować?

Pozdro



Bedę miał Titana Aero 29tego na targach w Kielcach, więc będzie go można "pomacać" ;)

Wszystko razem waży 180 g + silnik

Łącznik jest wkręcany w blok co zapewnia odpowiednie chłodzenie, gdy był wsuwany jak w Chimera nie przenosił odpowiednio temperatury na radiator.

wysokość od wierzchołka radiatora do końca dyszy 75 mm



Lacznik jest ten sam co w v6 czy trzeba nowy?

Od glowicy do dolu radiatora glowica wystaje na taka sama odleglosc co w standardowym radiatorze z v6?

Awatar użytkownika
g4ever
Posty: 453
Rejestracja: 19 kwie 2016, 21:47
Kontaktowanie:

Re: RE: Re: Titan aero

Postautor: g4ever » 26 mar 2017, 20:55

Garreth pisze:
g4ever pisze:
pixi2000 pisze:Koledzy
Już miałem zamawiać ekstruder i hotend... a tu się jakaś nowość pojawiła. Wyszło dopiero co, więc jeszcze nie ma żadnych testów, opinii. Mowa o Titan aero od e3d (nie linkuję, bo nie wiem czy można, każdy sobie znajdzie).
- Piszą, że daje radę do 300stopni, a standardowy v6 daje radę do 400stopni (po wymianie termistora).
- Nie ma widocznej skali docisku.
- Nie piszą ile waży. Hotend + ekstruder z silnikiem ważą razem 480gram.
- Cena w zasadzie ta sama co zestaw ekstruder+hotend.

Co myślicie, z waszego praktycznego punktu widzenia, o takim rozwiązaniu? To może dobrze działać, czy nie warto ryzykować?

Pozdro



Bedę miał Titana Aero 29tego na targach w Kielcach, więc będzie go można "pomacać" ;)

Wszystko razem waży 180 g + silnik

Łącznik jest wkręcany w blok co zapewnia odpowiednie chłodzenie, gdy był wsuwany jak w Chimera nie przenosił odpowiednio temperatury na radiator.

wysokość od wierzchołka radiatora do końca dyszy 75 mm



Lacznik jest ten sam co w v6 czy trzeba nowy?

Od glowicy do dolu radiatora glowica wystaje na taka sama odleglosc co w standardowym radiatorze z v6?


Tak i tak


Będzie można dokupić upgrade do zwykłego Titana, czyli radiator + wentylator + drobiazgi w cenie około 200 zł
Radiator to kawał roboty na CNC

pixi2000
Posty: 21
Rejestracja: 21 gru 2016, 19:47
Kontaktowanie:

Re: Titan aero

Postautor: pixi2000 » 19 kwie 2017, 9:26

Mam i ja. Dziś doszedł.
Całość wraz z silnikiem, który dodają w zestawie i mocowaniem silnika waży 376g (w częściach).
Narazie tylko plastelinę sobie mogę z niego powyciskać niestety.


Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość