Silikonowa nakładka na głowicę Lama 3D

Fabrykacja metodą odlewania
Freitag
Posty: 42
Rejestracja: 24 kwie 2016, 8:15
Kontaktowanie:

Silikonowa nakładka na głowicę Lama 3D

Postautor: Freitag » 03 paź 2016, 16:09

Witam,
Ponieważ narysowałem i wydrukowałem sobie formę aby odlać osłonkę silikonową do mojej Lamy ale brak mi doświadczenia i pomimo tego że wysmarowałem formę wodą z mydłem...silikon po zaschnięciu niestety tak skleił się z formą że jest nie jest do rozdzielenia. Proszę o pomoc, czym wysmarować/spryskać formę żeby nie przykleił się silikon do niej?
pozdrawiam Irek

Awatar użytkownika
Krzysztof
Administrator
Posty: 2825
Rejestracja: 19 kwie 2016, 14:03
Lokalizacja: Darłowo
Kontaktowanie:

Re: Przyklejanie się silikonu do formy

Postautor: Krzysztof » 03 paź 2016, 16:12

Możesz do tego użyć rozdzielaczy w spray-u. Ja mam coś takiego jak Formula 5 firmy Ambersil
http://ambersil.ajm.pl/index.php/index. ... t&Itemid=5

... i dałem dupy, bo po wyciągnięciu 8 produktów nie popsikałem i 9-ty się zlepił z formą i do wyrzucenia :(

Freitag
Posty: 42
Rejestracja: 24 kwie 2016, 8:15
Kontaktowanie:

Re: Przyklejanie się silikonu do formy

Postautor: Freitag » 03 paź 2016, 16:51

Dzięki wielkie :Piwo: już zamawiam
pozdrawiam Irek

mscichu
Posty: 73
Rejestracja: 01 maja 2016, 14:17
Kontaktowanie:

Re: Przyklejanie się silikonu do formy

Postautor: mscichu » 03 paź 2016, 17:31

Jak koledze się udadzą te nakładki na lamę to ja z chęcią odkupię ze 2 szt. ;)

Awatar użytkownika
chemik72
Posty: 426
Rejestracja: 19 kwie 2016, 19:37
Kontaktowanie:

Re: Przyklejanie się silikonu do formy

Postautor: chemik72 » 03 paź 2016, 18:11

A ja osłonki na balsam Nivea dziala super, delikatnie cieniutko pędzelkiem aby tylko tłuste było :-)
PRUSA i3 ACRYLIC-MGN/SAIZEX 3D MINI/BLIXET B40
W budowie:DRUKARKA SAIZEX3D30%/FREZARKA PROXXON MF70-TDI95%
ObrazekObrazek ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Artu
Posty: 1224
Rejestracja: 19 kwie 2016, 16:44
Lokalizacja: Winnica k/Pułtuska
Kontaktowanie:

Re: Przyklejanie się silikonu do formy

Postautor: Artu » 03 paź 2016, 18:17

Też "wystrugałem" foremkę, ale jeszcze silikonu nie kupiłem :mrgreen:

201610031238.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdrawiam, Artur
# Mendel90 - wreszcie drukuje tak jak ja chcę :OK: # Delta under construction... 8-)
Moje wypociny na Thingiverse :oops:

Awatar użytkownika
Kopytko
Posty: 964
Rejestracja: 19 kwie 2016, 17:04
Lokalizacja: Oleśnica
Kontaktowanie:

Re: Przyklejanie się silikonu do formy

Postautor: Kopytko » 03 paź 2016, 18:21

ooo a jakiego silikonu używacie? moze i ja bym sobie produkcje odlewów zrobił zamiast moich kaptonowych owijańców. :)
:arrow: Pozdrawiam Patryk.

Awatar użytkownika
Artu
Posty: 1224
Rejestracja: 19 kwie 2016, 16:44
Lokalizacja: Winnica k/Pułtuska
Kontaktowanie:

Re: Przyklejanie się silikonu do formy

Postautor: Artu » 03 paź 2016, 18:25

Pozdrawiam, Artur
# Mendel90 - wreszcie drukuje tak jak ja chcę :OK: # Delta under construction... 8-)
Moje wypociny na Thingiverse :oops:

Awatar użytkownika
Krzysztof
Administrator
Posty: 2825
Rejestracja: 19 kwie 2016, 14:03
Lokalizacja: Darłowo
Kontaktowanie:

Re: Przyklejanie się silikonu do formy

Postautor: Krzysztof » 03 paź 2016, 18:35

Artu pisze:Też "wystrugałem" foremkę, ale jeszcze silikonu nie kupiłem :mrgreen:
201610031238.jpg


No to już mi to BACH do działu
viewforum.php?f=77

grzybu
Posty: 66
Rejestracja: 21 kwie 2016, 10:35
Kontaktowanie:

Re: Przyklejanie się silikonu do formy

Postautor: grzybu » 03 paź 2016, 18:36

Ciekawy temat. Dajcie znać jak wychodzą te osłonki. Ja mam jeszcze stare mocowanie termistora i w sumie to można by sobie takie coś odlać bo już mnie trochę drażni uświniona dysza czy też blok jak się coś grubiej z wydrukiem posypie.


Wróć do „Odlewnictwo”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość