Strona 5 z 5

Re: Przyklejanie się silikonu do formy

: 13 paź 2016, 13:54
autor: Freitag
Oto pliki, zaznaczam że są one jeszcze do poprawy... na pewno napis i jeszcze nie wiem w którym miejscu naciąć formę żeby ją założyć na kabelki. Dziś będę zakładał to się przekonam. Rysowałem to w DSM. Muszę z skompresować bo za duże pliki.
Forma_do_oslonki_komplet.rar

Forma do osłonki RSDOC.rar

Pozwolę sobie przeedytować i dołożę dwa zdjęcia:
SUC53929.JPG

SUC53930.JPG

Jeszcze jedna edycja. Jeżeli ktoś sobie wydrukuje i wykona osłonkę to cięcie jej,w miejscu pomiędzy przewodami termistora proszę skalpelem wykonać tak jak jest narysowane długopisem a nie tak jak jest przecięte, a przy kablu od grzałki to jest prawie identyczne i nie ma to takiego znaczenia. Ja wykonałem przecięcie jak i cięcie stożka dyszy jak osłonka była założona na drukowaną głowicę z formy:
SUC53933.JPG

SUC53934.JPG

pozdrawiam Irek

Re: Przyklejanie się silikonu do formy

: 13 paź 2016, 19:15
autor: syntetyczny
REWELACJA!Gratuluję!Jak kolega przetestuje, to chętnie zamówię taki kapturek :D

Re: Przyklejanie się silikonu do formy

: 13 paź 2016, 19:39
autor: grzybu
Ja zamontowałem ten średnio udany i udało się to zrobić bez najmniejszego problemu. Po prostu wskoczył na swoje miejsce i działa.
Tyle, że nie wygląda najlepiej, ale nowy odlew już się wygrzewa na stole ;)
Wykres temperatury głowicy jest płaski jak stół, ale ciekawi mnie jak będzie wyglądała sprawa brudzenia przez filament.

Re: Przyklejanie się silikonu do formy

: 14 paź 2016, 2:59
autor: Freitag
grzybu pisze:Ja zamontowałem ten średnio udany i udało się to zrobić bez najmniejszego problemu. Po prostu wskoczył na swoje miejsce i działa.
Tyle, że nie wygląda najlepiej, ale nowy odlew już się wygrzewa na stole ;)
Wykres temperatury głowicy jest płaski jak stół, ale ciekawi mnie jak będzie wyglądała sprawa brudzenia przez filament.

"BRAWO TY" :OK:

Re: Przyklejanie się silikonu do formy

: 14 paź 2016, 6:17
autor: Krzysztof
Ładnie go wydrukowałeś z silikonu. Tak równo nałożone warstwy :mrgreen:
Super :OK:
Skoro działa, to przenoszę temat do innego działu oraz zmieniam temat aby był łatwy do znalezienia.

Re: Silikonowa nakładka na głowicę Lama 3D

: 14 paź 2016, 8:04
autor: stasiek
no zajebiaszczo wyszedł - z ciekawości @syntetyczny czy blok od E3D V6 ma takie same wymiary jak Twój blok czy inne?
Foremki silikonowe od E3D do standardowego bloku są troche za duże z jednej strony i łapie to trytytką - pewnie zabieg marketingowy zeby dokupic blok dedykowany do osłonki ;)

Re: Silikonowa nakładka na głowicę Lama 3D

: 14 paź 2016, 8:10
autor: syntetyczny
Bloki do lama3d są wycinane z pręta kwadratowego 20x20, a e3d frezowane z płyty (chyba?).

Re: Silikonowa nakładka na głowicę Lama 3D

: 14 paź 2016, 8:38
autor: Freitag
stasiek pisze:no zajebiaszczo wyszedł - z ciekawości @syntetyczny czy blok od E3D V6 ma takie same wymiary jak Twój blok czy inne?
Foremki silikonowe od E3D do standardowego bloku są troche za duże z jednej strony i łapie to trytytką - pewnie zabieg marketingowy zeby dokupic blok dedykowany do osłonki ;)
Witaj,
Jestem w posiadaniu obydwu bloków i różnica jest bardzo duża blok E3D V6 jest dużo mniejszy zmierzę i podam wymiary jak wrócę do domu.
Krzysztof pisze:Ładnie go wydrukowałeś z silikonu. Tak równo nałożone warstwy :mrgreen:
Super :OK:
Skoro działa, to przenoszę temat do innego działu oraz zmieniam temat aby był łatwy do znalezienia.
Dzięki za przeniesienie, chciałem taki temat założyć, jak już formę dopracuję do końca i będzie jakiś filmik jak to poskładać i wyciągnąć ale jest OK. Pliki jak się dopracuje to się podmieni (napis mnie denerwuje że nie wychodzi).A to że ładnie wydrukowana... to już zasługa drukarynki, :oops: a tak naprawdę to jest osłonka, co formę mi tak zacisnęło :)
pozdrawiam Irek

Re: Silikonowa nakładka na głowicę Lama 3D

: 04 cze 2017, 21:30
autor: dawidu00
Witam. To ja się pochwalę pierwszym odlewem osłonki do chińskiej głowicy :)

Użyłem takiego silikonu https://www.castorama.pl/produkty/narze ... ml#product

A wyszło tak:
20170604_211445.jpg

20170604_211418.jpg
20170604_211348.jpg



Przepraszam za jakość, ale pisze z telefonu.