staśkowe wydruki ...

stasiek
Posty: 292
Rejestracja: 20 kwie 2016, 8:50
Lokalizacja: Legionowo
Kontaktowanie:

staśkowe wydruki ...

Postautor: stasiek » 10 sie 2016, 8:20

No więc Panowie prosba o ocene - według mnie wydruk wyszedł ładnie aleeeeee... pewnie bedę nie obiektywny
Drukowałem Wazę
http://www.thingiverse.com/thing:37327 czerwonym ABS z http://efilament3d.pl/ w temperaturze 242/90 (temperatury po puszczeniu wydruku zmenione w drukarce bo się bałem oderwania wydruku - cięcie było na niższych) bez przykrywania Mendela

Obrazek
https://goo.gl/photos/R1g1vAUbDSRNxk1t5

Obrazek
https://goo.gl/photos/VPwxhVGggcEXripM7

Obrazek
https://goo.gl/photos/PHvyx1ikgL9CC46N6

Wydruk niby ładny ale środek/spód robiony z 3 warstw na drugiej warstwie zaczał sie falować - nie wiem jak to określić. Druga warstwa jakby nie przyklejała się dokładnie do pierwszej i potrafiła sie lekko unosić/puchnac - na brzegach tego nie ma.
Obrazek
https://goo.gl/photos/24cS7BCE9zKUudK19
spód także wydaje się jakby był trochę za mocno wprasowany
Obrazek
https://goo.gl/photos/KWBWZcqh9chvUx996
Waza nie wyszła przez to wodoszczelna - no i w kilku miejscach na bokach też się pociła ale to może być wina tylko dwóch obrysów

ustawienia
Obrazek
https://goo.gl/photos/jNcBYFvR5v1Nc43J6

Obrazek
https://goo.gl/photos/xe1LLm9dgmZzAu6T7

Obrazek
https://goo.gl/photos/xe1LLm9dgmZzAu6T7

Obrazek
https://goo.gl/photos/KgQ5BA7ZPG8veTZ39
co i jak poprawic Panowie?
Ostatnio zmieniony 10 sie 2016, 10:44 przez stasiek, łącznie zmieniany 3 razy.

mscichu
Posty: 73
Rejestracja: 01 maja 2016, 14:17
Kontaktowanie:

Re: staśkowe wydruki ...

Postautor: mscichu » 10 sie 2016, 9:58

Brak obrazków, jest blokada

luki
Posty: 73
Rejestracja: 16 lip 2016, 17:32
Kontaktowanie:

Re: staśkowe wydruki ...

Postautor: luki » 10 sie 2016, 9:59

No zdjęcia przede wszystkim bo po prostu nie ma :lol:

stasiek
Posty: 292
Rejestracja: 20 kwie 2016, 8:50
Lokalizacja: Legionowo
Kontaktowanie:

Re: staśkowe wydruki ...

Postautor: stasiek » 10 sie 2016, 10:14

o kurka
sorki Panowie - u mnie sie wyswietla i po podglądzie klepnąłem wystawienie postu :(
Nadal nic?

wstyd sie przyznac ale chyba zglupiałem z dodanaiem zdejc - dodaje z googla i teraz sam nie widze obrazkwo (wczesniej widzialem ale Wy nie widzieliscie), z imgur tez nie widze zapostowanych obrazków :(

Awatar użytkownika
imrahil
Posty: 191
Rejestracja: 19 kwie 2016, 18:44
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: staśkowe wydruki ...

Postautor: imrahil » 10 sie 2016, 10:35

linki działają - tylko nie nadają sie do tagów [img]
daj je normalnie
pozdrawiam
Jarek

stasiek
Posty: 292
Rejestracja: 20 kwie 2016, 8:50
Lokalizacja: Legionowo
Kontaktowanie:

Re: staśkowe wydruki ...

Postautor: stasiek » 10 sie 2016, 10:45

imrahil pisze:linki działają - tylko nie nadają sie do tagów [img]
daj je normalnie

Dzięki - wstyd jak cholera
dodałem obie wersje z dwoch zródeł - mam nadzieje ze teraz już widać

Awatar użytkownika
virgin71
Posty: 407
Rejestracja: 19 kwie 2016, 21:27
Kontaktowanie:

Re: staśkowe wydruki ...

Postautor: virgin71 » 10 sie 2016, 13:04

Pocenie to słabe spajanie warstw, bo ja drukuję w trybie wazy (1 obrys) i jest szczelnie - nie poci się.
Generalnie ładnie:)

Awatar użytkownika
Kopytko
Posty: 964
Rejestracja: 19 kwie 2016, 17:04
Lokalizacja: Oleśnica
Kontaktowanie:

Re: staśkowe wydruki ...

Postautor: Kopytko » 10 sie 2016, 13:13

W cura możesz zdefiniować grubość pojedynczej ścieżki w trybie wazy, ja drukowałem np dyszą 0,4mm scianki 1,2mm i pięknie wszystko było szczelne.
:arrow: Pozdrawiam Patryk.

stasiek
Posty: 292
Rejestracja: 20 kwie 2016, 8:50
Lokalizacja: Legionowo
Kontaktowanie:

Re: staśkowe wydruki ...

Postautor: stasiek » 10 sie 2016, 13:28

to drukowałem z repetiera (slic3r) - w curze jeszcze nie moge dobrac dobrych ustawień do druków innych niż kostki kalibracyjnej (problemy z flow, retrakcja, etc..)
jeśli słabe klejenie to (prócz jakości filamentu) iść w większa temperture, wysokość ściezki?

A jaka rada na ten falowany spód?

stasiek
Posty: 292
Rejestracja: 20 kwie 2016, 8:50
Lokalizacja: Legionowo
Kontaktowanie:

Re: staśkowe wydruki ...

Postautor: stasiek » 12 wrz 2016, 11:47

Zacząłem sobie drukować elementy do drukarki żeby podmienić białe mleczne na czerwień Devila ABS+
Górne warstwy gniazd łożysk dla wózka się pomarszczyły - w przypadku drukowania pojedynczo jak i dwóch elementów naraz.
Dodatkowo prócz marszczenia górne warstwy wyglądają jakby mi przelewało filament - extruder wykalibrowany idealnie na 30mm drutu.
Dla porównania biały łącznik jaki zakupiłem budując Mendka - jeszcze sporo mi widze brakuje do taiej jakości.
Drukwoanie na dima z predkoscia 40mm (pierwsza warstwa 25mm). Wysokość 0,2 grubośc 0,36
Jakimi zmianami polepszyc wydruk? ( zmiana drukarki narazie nie wchodzi w gre ;) )
Obrazek
Obrazek
Obrazek

żeby nie zawalać forum link do galerii
https://goo.gl/photos/CPwsJbXuVvLgBqCq7


Wróć do „Nasze wydruki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość