Marcinowe druki

Marcinlamczyk
Posty: 23
Rejestracja: 22 lip 2016, 16:03
Kontaktowanie:

Marcinowe druki

Postautor: Marcinlamczyk » 27 sie 2016, 12:48

20160827_144217.jpg


Kalibracja retrakcji trwa w najlepsze, widać postęp ale to jeszcze nie to :LOL:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Marcinlamczyk
Posty: 23
Rejestracja: 22 lip 2016, 16:03
Kontaktowanie:

Re: Marcinowe druki

Postautor: Marcinlamczyk » 10 wrz 2016, 6:23

Wydaje mi się że już prawie dobrze ogarnąłem retrakcje ale po mimo tygodnia czytania forów i kilku druków nie mogę poprawić jakość pierwszej warstwy nad pusta przestrzenią, niby można zrobić podporę ale pytanie czy da się zrobić bez podpory.

Na UM jakoś to wychodzi a u mnie tak sobie co można zrobić lepiej??? Lepsze chłodzenie?

cube.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
AdamJ1
Posty: 182
Rejestracja: 13 maja 2016, 18:43
Kontaktowanie:

Re: Marcinowe druki

Postautor: AdamJ1 » 10 wrz 2016, 9:50

U mnie pomaga zwiększenie temperatury druku, zwiekszenie prędkości wykonywania mostów i zwiększenie do 150% ekstruzji podczas robienia mostów.
Chłodzenie oczywiście podstawa.


Wróć do „Nasze wydruki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość