Arduino Due + Due3Dom - problemy z wyświetlaczem Full Graphic Smart Controller

Garreth
Posty: 978
Rejestracja: 20 kwie 2016, 6:59
Lokalizacja: Katowice
Kontaktowanie:

Re: RE: Re: Arduino Due + Due3Dom - problemy z wyświetlaczem Full Graphic Smart Controller

Postautor: Garreth » 08 lut 2018, 20:34

szadok71 pisze:Mam ich! Skubańcy odwrotnie zamocowali gniazda IDC 10. Tak mnie coś tknęło i przedzwoniłem pozostałe piny w poszukiwaniu masy... wszystko działa. Nie sprawdzałem tego bo te złącza mają specjalny kształt aby ich nie podłączyć obrócone o 180...
No wiec wlasnie, tak jak pisalem, mozna wtyczki obracac :) na due3dom mini jest to o tyle latwe, ze nie ma gniazda idc ale same goldpiny (chyba, ze w nowszych rewizjach plytki niz moja Krzysiek dal idc).

szadok71
Posty: 26
Rejestracja: 22 sie 2017, 13:34
Kontaktowanie:

Re: Arduino Due + Due3Dom - problemy z wyświetlaczem Full Graphic Smart Controller

Postautor: szadok71 » 08 lut 2018, 20:53

Ja gniazda mam na Due3Dom i na tym wyświetlaczu. Dlatego trochę się zdziwiłem, jak napisałeś, że można je obracać i nie szukałem tam błędu...
Dzięki za wsparcie.

Awatar użytkownika
Krzysztof
Administrator
Posty: 2805
Rejestracja: 19 kwie 2016, 14:03
Lokalizacja: Darłowo
Kontaktowanie:

Re: Arduino Due + Due3Dom - problemy z wyświetlaczem Full Graphic Smart Controller

Postautor: Krzysztof » 11 lut 2018, 18:52

Ze swojej strony mogę polecić dodatek "XP Mode" dla windows 7. Działa to dużo lepiej niż wirtualne maszyny i jest to oficjalny dodatek Microsoftu.

Garreth
Posty: 978
Rejestracja: 20 kwie 2016, 6:59
Lokalizacja: Katowice
Kontaktowanie:

Re: Arduino Due + Due3Dom - problemy z wyświetlaczem Full Graphic Smart Controller

Postautor: Garreth » 11 lut 2018, 19:19

Krzysztof pisze:Ze swojej strony mogę polecić dodatek "XP Mode" dla windows 7. Działa to dużo lepiej niż wirtualne maszyny i jest to oficjalny dodatek Microsoftu.

Masz racje, XP mode to genialna opcja w windows 7, która na długi czas zapewniła mi bezproblemową kompatybilność starszych programów.
Jednakże w tym przypadku Arduino IDE nie chce działać na Windows 7, a na nowszych wersjach windowsa działa bezproblemowo, także nie wiem czy "cofnięcie" sie do wersji XP pomoże.

szadok71
Posty: 26
Rejestracja: 22 sie 2017, 13:34
Kontaktowanie:

Re: Arduino Due + Due3Dom - problemy z wyświetlaczem Full Graphic Smart Controller

Postautor: szadok71 » 12 lut 2018, 17:40

Ja zainstalowałem VMware, na nim Ubuntu i tam zainstalowałem Arduino IDE 1.8.5. Działa. Ale nie testowałem z Marlinem bo wyświetlacz zaczął działać z Repetierem i chyba przy nim zostanę... tylko teraz mam problem z silnikiem ekstrudera ale to opisze w oddzielnym wątku.

Garreth
Posty: 978
Rejestracja: 20 kwie 2016, 6:59
Lokalizacja: Katowice
Kontaktowanie:

Re: Arduino Due + Due3Dom - problemy z wyświetlaczem Full Graphic Smart Controller

Postautor: Garreth » 12 lut 2018, 18:37

szadok71 pisze:Ja zainstalowałem VMware, na nim Ubuntu i tam zainstalowałem Arduino IDE 1.8.5. Działa. Ale nie testowałem z Marlinem bo wyświetlacz zaczął działać z Repetierem i chyba przy nim zostanę... tylko teraz mam problem z silnikiem ekstrudera ale to opisze w oddzielnym wątku.


Tak czy siak środowisko do kompilacji Ci się przyda:) O ile jakiegoś buga ktoś nie znajdzie, to wydaje mi się, że warto kompilować na nowszych wersjach. Wystarczy zerknąć ile zmian jest w każdej wersji https://www.arduino.cc/en/Main/ReleaseNotes :)


Wróć do „Problemy i porady”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości