Dni Druku 3D - Warszawa 29,30 września 2016

Awatar użytkownika
Krzysztof
Administrator
Posty: 2860
Rejestracja: 19 kwie 2016, 14:03
Lokalizacja: Darłowo
Kontaktowanie:

Re: Dni Druku 3D - Warszawa 29,30 września 2016

Postautor: Krzysztof » 29 wrz 2016, 18:49

malyhenio1 pisze:Rodzinne zdjęcie :LOL:


Hehe :) Fajnie było pogadać - co złego to nie ja :LOL:

Awatar użytkownika
Printed4U
Posty: 181
Rejestracja: 29 kwie 2016, 8:02
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Dni Druku 3D - Warszawa 29,30 września 2016

Postautor: Printed4U » 29 wrz 2016, 19:38

Ja niestety dziś musiałem opuścić stolnice i nie mogłem wpaść nawet na chwilę :cry: Za rok mam nadzieję się pokazać ze swoją maszyną :LOL:

Awatar użytkownika
evrybadykombinerki
Posty: 261
Rejestracja: 19 kwie 2016, 18:15
Kontaktowanie:

Re: Dni Druku 3D - Warszawa 29,30 września 2016

Postautor: evrybadykombinerki » 29 wrz 2016, 20:13

Pochwalę się bo sam normalnie jestem dumny i blady:
Wpadłem na parę tylko minut i w tym czasie normalnie naprawiłem "Pride3D" Pawła smartfonem!!!
...normalnie "przybyłem, zobaczyłem naprawiłem"

Kurczę może następnym razem w końcu się wezmę wystawię hobbystycznie z kolejkami - z Heniem będziemy tworzyć frakcję PKP... bardzo mi się podobało. Super ludzie - z pasją.. :OK:

Freitag
Posty: 42
Rejestracja: 24 kwie 2016, 8:15
Kontaktowanie:

Re: Dni Druku 3D - Warszawa 29,30 września 2016

Postautor: Freitag » 30 wrz 2016, 2:21

evrybadykombinerki pisze:Kurczę może następnym razem w końcu się wezmę wystawię hobbystycznie z kolejkami - z Heniem będziemy tworzyć frakcję PKP... bardzo mi się podobało. Super ludzie - z pasją.. :OK:

Tak tak też popieram: Kolejkę pod pachę i na targi i zreanimować drukarkę na której je robiłeś drukarkę postawić gdzieś z tyłu i dopiero ją pokazywać jak ktoś zapyta na jakiej maszynerii takie wydruki powstały i robić fotki jak ludzią będą szczęki opadać... Te miny pewnie były by bezcenne :LOL: Wystaw kolejkę, niech też inni mają wzór jakości projektu i wydruków. Uważam się za szczęściarza bo dane mi było ją widzieć w realu i mimo że swoją drukarkę katuję codziennie już od paru miesięcy to jestem... coraz bardziej przekonany, ba jestem wręcz pewny że nie dane mi będzie dojść do takiej perfekcji. No cóż każdy powinien mieć swojego króliczka żeby mógł za nim gonić. Podejrzewam że i profesjonalne firmy które się wystawiają na tych targach mogły by się lekko zawstydzić widząc twoje projekty i wydruki.
pozdrawiam Irek

Awatar użytkownika
olo2000pm
Posty: 1330
Rejestracja: 19 kwie 2016, 19:03
Kontaktowanie:

Re: Dni Druku 3D - Warszawa 29,30 września 2016

Postautor: olo2000pm » 30 wrz 2016, 5:36

evrybadykombinerki pisze:Pochwalę się bo sam normalnie jestem dumny i blady:
Wpadłem na parę tylko minut i w tym czasie normalnie naprawiłem "Pride3D" Pawła smartfonem!!!
...normalnie "przybyłem, zobaczyłem naprawiłem"
:


I za to wielkie :Piwo: Wpadnij dzisiaj, masz piwo nie tylko wirtualne.
A moja glupota nie zna granic... Człowiek uczy się całe życie.

Awatar użytkownika
gos123
Posty: 54
Rejestracja: 01 maja 2016, 7:15
Kontaktowanie:

Re: Dni Druku 3D - Warszawa 29,30 września 2016

Postautor: gos123 » 30 wrz 2016, 6:40

Witam, dziękuję wszystkim za cenne informacje, niestety za krótko jestem na forum i nie znam wszystkich osób z którymi rozmawiałem.

Awatar użytkownika
malyhenio1
Posty: 304
Rejestracja: 19 kwie 2016, 19:38
Kontaktowanie:

Re: Dni Druku 3D - Warszawa 29,30 września 2016

Postautor: malyhenio1 » 30 wrz 2016, 6:46

evrybadykombinerki pisze:Pochwalę się bo sam normalnie jestem dumny i blady:
Wpadłem na parę tylko minut i w tym czasie normalnie naprawiłem "Pride3D" Pawła smartfonem!!!
...normalnie "przybyłem, zobaczyłem naprawiłem"

Kurczę może następnym razem w końcu się wezmę wystawię hobbystycznie z kolejkami - z Heniem będziemy tworzyć frakcję PKP... bardzo mi się podobało. Super ludzie - z pasją.. :OK:

No normalnie Kaszpirowski (ręce które leczą) :Piwo:
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona.
Albert Einstein

Awatar użytkownika
Krzysztof
Administrator
Posty: 2860
Rejestracja: 19 kwie 2016, 14:03
Lokalizacja: Darłowo
Kontaktowanie:

Re: Dni Druku 3D - Warszawa 29,30 września 2016

Postautor: Krzysztof » 30 wrz 2016, 6:47

A co było nie tak z tą osią?

Awatar użytkownika
olo2000pm
Posty: 1330
Rejestracja: 19 kwie 2016, 19:03
Kontaktowanie:

Re: Dni Druku 3D - Warszawa 29,30 września 2016

Postautor: olo2000pm » 30 wrz 2016, 6:51

Przed wyjazdem robilem jeszcze kalibracje i w configu w osi X zamiast kropki dalem przecinek...moja opieszałość.
:oops:
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2016, 6:53 przez olo2000pm, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
evrybadykombinerki
Posty: 261
Rejestracja: 19 kwie 2016, 18:15
Kontaktowanie:

Re: Dni Druku 3D - Warszawa 29,30 września 2016

Postautor: evrybadykombinerki » 30 wrz 2016, 6:52

3. przecinek zamiast kropki w config.txt
2. Dzięki Panowie
1. Irek, weź się uspokój (Irek ma [potrafi zrobić] drukarkę w której nie ma na układzie xy żadnych luzów i żadnych oporów i to widac po wydrukach, którymi nie wiedzieć czemu się nie chwali za bardzo - [tak informacyjnie])


Wróć do „Informator”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość