Wydruk cienkich ścianek

andrzejj
Posty: 46
Rejestracja: 02 maja 2016, 22:57
Kontaktowanie:

Wydruk cienkich ścianek

Postautor: andrzejj » 17 sty 2017, 23:42

Witam, postanowiłem zapoznać się z KISSlicerem i robię różne testy. Zaniepokoiło mnie to, że wersja 1.4 i 1.5 inaczej tnie model z otworem. Czy to jest kwestia jakiś ustawień (w wersji 1.5 jest ich więcej)?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Freitag
Posty: 42
Rejestracja: 24 kwie 2016, 8:15
Kontaktowanie:

Re: Wydruk cienkich ścianek

Postautor: Freitag » 18 sty 2017, 7:08

Witaj,
Sprawdź czy szerokość ścieżki w obydwóch jest taka sama.Bo wygląda mi na to że tu będziesz miał różnicę.
pozdrawiam Irek

andrzejj
Posty: 46
Rejestracja: 02 maja 2016, 22:57
Kontaktowanie:

Re: Wydruk cienkich ścianek

Postautor: andrzejj » 18 sty 2017, 10:23

W obydwu (nawet w trzech, bo sprawdzałem też wersję 1.1) jest ustawione Extrusion width na 0.45 i Infill extrusion width na 0.5...

Awatar użytkownika
marcino
Posty: 186
Rejestracja: 20 kwie 2016, 9:10
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: Wydruk cienkich ścianek

Postautor: marcino » 18 sty 2017, 13:36

te parametry o które pytasz ustawia się w zakładce "Style" rozmiar dyszy/ ilość warstw sciany( dolna-górna)wielokrotność warstwy np.0.2 / ilość obrysow ( zewnętrzna) to wielokrotność rozmiaru dyszy np.0.4 x3 da tobie 1.20mm i wypełnienie w % ( bez i tryb wazy), czy ma druwować obrys wewnętrzny potem zewnętrzny lub odwrotnie i jeszcze poprawność otworów.
pozdrawiam Marcin ;)

andrzejj
Posty: 46
Rejestracja: 02 maja 2016, 22:57
Kontaktowanie:

Re: Wydruk cienkich ścianek

Postautor: andrzejj » 18 sty 2017, 14:30

Ale tu nie widzę parametru, który wpłynąłby na wykonanie obrysu jedną ścieżką (nawet w miejscu przewężenia).

andrzejj
Posty: 46
Rejestracja: 02 maja 2016, 22:57
Kontaktowanie:

Re: Wydruk cienkich ścianek

Postautor: andrzejj » 19 sty 2017, 12:19

... a może ten typ (w sensie wersja) tak ma i już. Trochę bym się zmartwił, bo czytałem opinie, że wersja 1.5 jest lepsza od 1.4 - trochę żal nie korzystać z lepszej :) . Dla jasności dodam, że ścianka w najcieńszym miejscu ma 0,6mm a mi zależy na ładnej powierzchni zewnętrznej (w otworze mogą być szwy). Może jest jakiś sposób, aby taki efekt uzyskać?

Awatar użytkownika
marcino
Posty: 186
Rejestracja: 20 kwie 2016, 9:10
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: Wydruk cienkich ścianek

Postautor: marcino » 19 sty 2017, 21:52

to powinieneś mieć dysze 0.3 i dajesz dwa obrysy co teoretycznie da tobie ścianę 0.6...przy 0.4 to będziesz miał 0.8 itd. 0.5 da 1.0 wiec może w projekcie należy poprawić (pewnie program nie realizuje cieniowania ścieżki i wybiera rodzaj cięcia najbardziej optymalny)

korzystam zamiennie Cura/Kisslicer 1.4.5.10 i wszystko jest :OK:
szczerze. ..to może jaśniej opisz i daj jakieś real foto
pozdrawiam Marcin ;)

andrzejj
Posty: 46
Rejestracja: 02 maja 2016, 22:57
Kontaktowanie:

Re: Wydruk cienkich ścianek

Postautor: andrzejj » 15 wrz 2017, 5:16

Może komuś się przyda - w wersji 1.6 jest parametr 'Crown' i jego ustawienie na wartość ujemną (wyłączenie funkcji) powoduje dokładnie taki efekt jaki chciałem uzyskać !!! :)


Wróć do „Kisslicer”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości