Projekt "Kianka"

Wszystkie inne sposoby wytwarzania
Awatar użytkownika
Krzysztof
Administrator
Posty: 2574
Rejestracja: 19 kwie 2016, 14:03
Lokalizacja: Darłowo
Kontaktowanie:

Re: Projekt "Kianka"

Postautor: Krzysztof » 02 lut 2017, 14:00

Z wałkiem nie ma kombinacji - tarcza sprzęgłowa z Kianki wchodzi w kosz od VW :mrgreen: Jest tylko różnica w osadzeniu wałka względem płaszczyzny przykręcania skrzyni i tu różnica 3mm (to się na podkładce pod kołem zamachowym wyrówna). Ale ciekawe to co piszesz, więc przy okazji się rozeznam w temacie (nie to że do kianki, ale na przyszłość).

sol
Posty: 187
Rejestracja: 19 kwie 2016, 20:09
Kontaktowanie:

Re: Projekt "Kianka"

Postautor: sol » 02 lut 2017, 23:28

Wszystkie silniki bmw do lat ~2005 maja ten sam wzor dzwona, duzo silbikow z merca z podobnych lat tez powinno pasowac do tej skrzyni,

Awatar użytkownika
Krzysztof
Administrator
Posty: 2574
Rejestracja: 19 kwie 2016, 14:03
Lokalizacja: Darłowo
Kontaktowanie:

Re: Projekt "Kianka"

Postautor: Krzysztof » 08 lut 2017, 14:47

Flansza zaprojektowana. Szybka testówka z pleksi.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

kuzyn z Poznania
Posty: 182
Rejestracja: 21 cze 2016, 22:59
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Projekt "Kianka"

Postautor: kuzyn z Poznania » 04 mar 2017, 12:38

Krzysztof jak tam nowy silnik do Twojej terenówka?
Pasuje?

Awatar użytkownika
Krzysztof
Administrator
Posty: 2574
Rejestracja: 19 kwie 2016, 14:03
Lokalizacja: Darłowo
Kontaktowanie:

Re: Projekt "Kianka"

Postautor: Krzysztof » 04 mar 2017, 14:05

Jeszcze nie wcisnąłem. Trafiła mi się Mercedes W210 i przywracam do dawnej świetności :)

sol
Posty: 187
Rejestracja: 19 kwie 2016, 20:09
Kontaktowanie:

Re: Projekt "Kianka"

Postautor: sol » 04 mar 2017, 14:43

powodzenia z rudą :/

kuzyn z Poznania
Posty: 182
Rejestracja: 21 cze 2016, 22:59
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Projekt "Kianka"

Postautor: kuzyn z Poznania » 04 mar 2017, 15:44

Czy to nie sławny okularnik z okrągłymi reflektorami? :ugeek:

Awatar użytkownika
Krzysztof
Administrator
Posty: 2574
Rejestracja: 19 kwie 2016, 14:03
Lokalizacja: Darłowo
Kontaktowanie:

Re: Projekt "Kianka"

Postautor: Krzysztof » 04 mar 2017, 16:58

Ano ten, ten. Jak na 20-letnie auto (i znany problem z rdzą) to moje nie jest takie złe. Na FB wrzucam foty z naprawy.

Awatar użytkownika
Krzysztof
Administrator
Posty: 2574
Rejestracja: 19 kwie 2016, 14:03
Lokalizacja: Darłowo
Kontaktowanie:

Re: Projekt "Kianka"

Postautor: Krzysztof » 31 lip 2017, 19:25

Projekt trochę ewaluował w założeniach od ostatniego razu. Przemyślałem dokładnie wszystko, poczyniłem odpowiednie zakupy części. Niedługo zabieram się za mega przebudowę:
- mosty napędowe od Jeep WK (2005) z blokadą elektroniczną Eaton EGerodisc, tylny most Chrysler 8.25, przedni to również Chrysler 7.9
- kompleksowa przeróbka ramy pod przedni wielowahacz od Jeep WK oraz tył na długich wahaczach z sierżantem
- silnik nadal 1.9TDI
- skrzynia biegów od Jeep XJ 2.5TD (manualna, 5-biegowa)
- reduktor 231 od Jeep XJ 2.5TD
- dorobienie wałów
- dorobienie sterowania blokadami mostów (od otwartego dyfra do zapięcia 100%)
- kółka max 32"
- klatka bezpieczeństwa częściowo wyciągnięta na zewnątrz (część dachowa) aby można było bagażnik na niej zmotać
- przesunięcie przedniego wielowahacza o 10cm do przodu auta (dla polepszenia rozkładu masy i kąta natarcia).

Dziadek
Posty: 77
Rejestracja: 17 sie 2016, 7:28
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Projekt "Kianka"

Postautor: Dziadek » 31 lip 2017, 19:36

Krzysztof podziwiam Cię.Tak trzymać.Tylko skąd bierzesz na to wszystko czas ?
Marzenia się spełniają-niektóre po 50 latach.Pozdrawiam.Andrzej


Wróć do „Inne obszary fabrykacji”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość