Pride 3D MAX

Awatar użytkownika
olo2000pm
Posty: 1330
Rejestracja: 19 kwie 2016, 19:03
Kontaktowanie:

Re: Pride 3D MAX

Postautor: olo2000pm » 14 kwie 2017, 6:12

ABS :twisted:
Oczywiście pęka!
Dzisiaj jeszcze jedno podejście z wyższą temperaturą
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Arkomania.pl
Posty: 315
Rejestracja: 20 sty 2017, 21:43
Lokalizacja: RADOM
Kontaktowanie:

Re: Pride 3D MAX

Postautor: Arkomania.pl » 14 kwie 2017, 8:04

Paweł

Napisz z jaką temperaturą będziesz robił próbę.
Sporo osób zaleca przy druku z ABS wyłączać nadmuch na wydruk.

Ja, tak praktycznie drukuję od dłuższego czasu.
Pozdrawiam Arek G. arkomania

Awatar użytkownika
olo2000pm
Posty: 1330
Rejestracja: 19 kwie 2016, 19:03
Kontaktowanie:

Re: Pride 3D MAX

Postautor: olo2000pm » 14 kwie 2017, 9:01

Ja nigdy nie używam chłodzenia wydruku z ABS. To co na zdjeciu drukowane było z temp. 242, dzisiaj ustawie na 249

Awatar użytkownika
Artu
Posty: 1236
Rejestracja: 19 kwie 2016, 16:44
Lokalizacja: Winnica k/Pułtuska
Kontaktowanie:

Re: Pride 3D MAX

Postautor: Artu » 14 kwie 2017, 9:04

Olo, osłoń boki drukarki tworząc "komorę" aby wydruk nie stygł za szybko :OK:
Pozdrawiam, Artur
# Mendel90 - wreszcie drukuje tak jak ja chcę :OK: # Delta under construction... 8-)
Moje wypociny na Thingiverse :oops:

Awatar użytkownika
olo2000pm
Posty: 1330
Rejestracja: 19 kwie 2016, 19:03
Kontaktowanie:

Re: Pride 3D MAX

Postautor: olo2000pm » 14 kwie 2017, 9:08

Myślałem o tym. Mam czarny ABS który pstryka i na sciankach są miejscami dziurki, ale nie pęka. Ten brązowy ABS jest od innego producenta i przy tej samej temp. co czarny rozwarstwil się. Może uda sie bez oslony dobrać parametry takie ,żeby nic nie pękło. Oslona na końcu:)

Awatar użytkownika
olo2000pm
Posty: 1330
Rejestracja: 19 kwie 2016, 19:03
Kontaktowanie:

Re: Pride 3D MAX

Postautor: olo2000pm » 15 kwie 2017, 10:11

Stojaczek na pastę do zębów. ABS, 249 stopni i nie pęka:)
Na warstwie 0.28
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
olo2000pm
Posty: 1330
Rejestracja: 19 kwie 2016, 19:03
Kontaktowanie:

Re: Pride 3D MAX

Postautor: olo2000pm » 16 kwie 2017, 15:29

Jestem w trakcie poznawania slic3r, a że kiepsko mi idzie to poprawiłem sobie humor drukujac to:
Cięte kisslicerem, po lewej z nadmuchem 40%
ABS
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
olo2000pm
Posty: 1330
Rejestracja: 19 kwie 2016, 19:03
Kontaktowanie:

Re: Pride 3D MAX

Postautor: olo2000pm » 21 kwie 2017, 6:02

To jest cięte kisslicerem, a przez weekend ustawie slic3r. Czy będą lepsze wydruki? Czy jakość wydruków to drukarka czy slicer? To niebawem zobaczę :mrgreen:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
s3b
Posty: 99
Rejestracja: 19 kwie 2016, 17:25
Kontaktowanie:

Re: Pride 3D MAX

Postautor: s3b » 21 kwie 2017, 11:50

Olo a jesteś w stanie przenieść parametry z Kisslicera do Slic3ra w sposób 1:1?

Ja drukuje zamiennie Cura i Slic3rem i mam ustawione wszystko łącznie z g-code startowym i końcowym identycznie i wydruki mam praktycznie takie same z obu slicerów - a na pewno wymiarowo identyczne...
:: Moje wydruki obecnie @P3Steel 2.01 / Ultimaker 2 AE :: Work in progress: Mostly Printed CNC ::

Awatar użytkownika
olo2000pm
Posty: 1330
Rejestracja: 19 kwie 2016, 19:03
Kontaktowanie:

Re: Pride 3D MAX

Postautor: olo2000pm » 21 kwie 2017, 12:24

s3b pisze:Olo a jesteś w stanie przenieść parametry z Kisslicera do Slic3ra w sposób 1:1?

Nie myślałem o tym, spróbuje tak zrobić.


Wróć do „Drukarki 3D”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość