Deltę czas zacząć :-)

Awatar użytkownika
Printed4U
Posty: 181
Rejestracja: 29 kwie 2016, 8:02
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Deltę czas zacząć :-)

Postautor: Printed4U » 17 sie 2016, 18:51

Artu składaj! :LOL: może znowu jakieś bebechy kupisz ode mnie, akurat mam na sell HIWINy :lol:

luki
Posty: 73
Rejestracja: 16 lip 2016, 17:32
Kontaktowanie:

Re: Deltę czas zacząć :-)

Postautor: luki » 17 sie 2016, 19:40

Faktycznie Misui skalibrowałeś ją prawie perfekcyjnie jak i samą drukarkę ale nie ma się co oszukiwać jeżeli nie idzie się na kompromisy główka pracuje to kiepsko spaprać finalny projekt . :OK: Też polubiłem deltę choć na początku jej kinematyka i kalibracja była dla mnie dość ciężka.

Awatar użytkownika
Miś
Posty: 750
Rejestracja: 22 kwie 2016, 14:23
Kontaktowanie:

Re: Deltę czas zacząć :-)

Postautor: Miś » 17 sie 2016, 23:47

Tak z ciekawości wydrukowałem kostkę kalibracyjną 20x20x20mm z warstwą 0,05mm :shock:
Slicer mi ograniczył prędkość druku do 5sek/warstwę, czyli realnie do około 16mm/s. Tak więc podczas druku kręciłem szybkością druku w firmware.
I tak od dołu: 150% (ok 25mm/s), 300% (ok 50mm/s) 500% (ok 80mm/s) i na koniec 100% czyli 16mm/s.
Pamiętajcie że to jest w powiększeniu i kostka ma 2x2x2cm, a w najszybszym trybie jedna warstwa była drukowana w ciągu jednej sekundy.
DSCF2057.JPG

Nie wiem o co chodzi ale ja tam warstw nie widzę :lol: Prążki są ale nie poziome :D A to u góry ma strukturę ładnego plastikowego wtrysku :D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-- MIŚ --

Awatar użytkownika
Krzysztof
Administrator
Posty: 2860
Rejestracja: 19 kwie 2016, 14:03
Lokalizacja: Darłowo
Kontaktowanie:

Re: Deltę czas zacząć :-)

Postautor: Krzysztof » 18 sie 2016, 5:44

Przy dobrze wykalibrowanej i złożonej drukarce prawdę mówiąc prążków/warstw w Z nie widać. Ja drukuję tylko na warstwie wysokiej 0.28mm i warstwy się ładnie zlewają ze sobą. niemniej jednak Twój smok i tak mnie rozwalił.

Awatar użytkownika
Kopytko
Posty: 964
Rejestracja: 19 kwie 2016, 17:04
Lokalizacja: Oleśnica
Kontaktowanie:

Re: Deltę czas zacząć :-)

Postautor: Kopytko » 18 sie 2016, 6:26

Miś takie coś na m6 ale czy to bedzie pzelotowe jak na zdjęciu ? :(
http://www.aliexpress.com/item/2016-Bra ... e87179b46b
:arrow: Pozdrawiam Patryk.

Awatar użytkownika
Artu
Posty: 1236
Rejestracja: 19 kwie 2016, 16:44
Lokalizacja: Winnica k/Pułtuska
Kontaktowanie:

Re: Deltę czas zacząć :-)

Postautor: Artu » 18 sie 2016, 6:46

A coś takiego: Złączka prosta METAL 04 M6 nie będzie "pewniejsze" :roll:

Obrazek
Pozdrawiam, Artur
# Mendel90 - wreszcie drukuje tak jak ja chcę :OK: # Delta under construction... 8-)
Moje wypociny na Thingiverse :oops:

Awatar użytkownika
Sławek
Posty: 437
Rejestracja: 15 maja 2016, 5:45
Kontaktowanie:

Re: Deltę czas zacząć :-)

Postautor: Sławek » 18 sie 2016, 8:12

Wszystkie szybkozlaczki maja luz, i to jest problem dla tetrakcji, trenowalem ten temat w swojej delcie i dalem na sztywno, i jak reka odjal ;)

Awatar użytkownika
Miś
Posty: 750
Rejestracja: 22 kwie 2016, 14:23
Kontaktowanie:

Re: Deltę czas zacząć :-)

Postautor: Miś » 20 sie 2016, 14:37

Sławku, w jaki sposób "dałeś na sztywno" ? Jak zamocowałeś rurkę teflonową ? Bo jej ściśnięcie powoduje że filament idzie ciężko, a przykleić też się nie da...
-- MIŚ --

mcexperts
Posty: 609
Rejestracja: 19 kwie 2016, 18:40
Kontaktowanie:

Re: Deltę czas zacząć :-)

Postautor: mcexperts » 20 sie 2016, 14:39

Ale mozna wlozyc w druga rurke, a ta juz nie teflonowa sie wspaniale zaciska, mocuje etc.

Awatar użytkownika
Miś
Posty: 750
Rejestracja: 22 kwie 2016, 14:23
Kontaktowanie:

Re: Deltę czas zacząć :-)

Postautor: Miś » 20 sie 2016, 14:43

Jak po prostu włożysz, to ekstruder pchając filament natychmiast ją wyciśnie z tej drugiej rurki.
-- MIŚ --


Wróć do „Drukarki 3D”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość