Kolejny "zlepek"

Awatar użytkownika
olo2000pm
Posty: 1330
Rejestracja: 19 kwie 2016, 19:03
Kontaktowanie:

Re: Kolejny "zlepek"

Postautor: olo2000pm » 27 sty 2017, 20:58

Artu pisze:To już chyba lepiej statyw do szlifierki kątowej i do tego taka tarcza do aluminium

Ja bym się nad tym zakupem dobrze zastanowił. Miałem okazję korzystać z podobnego sprzętu i cięcie delikatnie mówiąc nie było precyzyjne.

kuzyn z Poznania
Posty: 214
Rejestracja: 21 cze 2016, 22:59
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Kolejny "zlepek"

Postautor: kuzyn z Poznania » 28 sty 2017, 9:58

Artu od 02.02. w niemieckiej sieci na L... będziesz miał dostępną Piłę ukosową 1500 W z prowadzeniem laserowym za 279 PLN.
Do tego dokupisz sobie tarczę:
http://allegro.pl/pila-tarcza-do-alumin ... 55808.html
(odbiór osobisty W-awa Wawer) i tniesz jak masło ciepłym nożem :LOL:
Mam podobny sprzęt i ostatnio tarczą do drewna przeciąłem kantówkę razem z gwoździem 2 calowym,
tylko iskry poszły ale gwóźdź ładnie równo ucięty :)
A najlepsze w tym, że masz cały tydzień aby oddać sprzęt bez podania przyczyny jak się Tobie nie spodoba......oczywiście musisz pamiętać aby go nie używać :OK:

Awatar użytkownika
imrahil
Posty: 191
Rejestracja: 19 kwie 2016, 18:44
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: Kolejny "zlepek"

Postautor: imrahil » 28 sty 2017, 10:17

kuzyn z Poznania pisze:Artu od 02.02. w niemieckiej sieci na L... będziesz miał dostępną Piłę ukosową 1500 W z prowadzeniem laserowym za 279 PLN

dorzucę jeszcze że na kanale YT "Pragmatyczny Przemek" można znaleźć testy tych sprzętów z Lidla - https://www.youtube.com/channel/UCRLk-- ... 7wq5z5k_8A
pozdrawiam
Jarek

Awatar użytkownika
Artu
Posty: 1236
Rejestracja: 19 kwie 2016, 16:44
Lokalizacja: Winnica k/Pułtuska
Kontaktowanie:

Re: Kolejny "zlepek"

Postautor: Artu » 28 sty 2017, 10:35

kuzyn z Poznania pisze:Artu od 02.02. w niemieckiej sieci na L...

Żonka mnie zabije, jak kupię kolejne narzędzie :o
Ale pewnie kupię, bo to nie tylko do profili... zawsze mogę pościemiać o stolarce do domu... :mrgreen:
Pozdrawiam, Artur
# Mendel90 - wreszcie drukuje tak jak ja chcę :OK: # Delta under construction... 8-)
Moje wypociny na Thingiverse :oops:

Awatar użytkownika
Kopytko
Posty: 964
Rejestracja: 19 kwie 2016, 17:04
Lokalizacja: Oleśnica
Kontaktowanie:

Re: Kolejny "zlepek"

Postautor: Kopytko » 28 sty 2017, 10:38

Trochę pfftop, ale powiem ,ze do domowego użytku chyba nie ma lepszych sprzętów w tej cenie co parkside.
Staram sie ciągle uzupełniać wszystko z tej oferty :P
:arrow: Pozdrawiam Patryk.

kuzyn z Poznania
Posty: 214
Rejestracja: 21 cze 2016, 22:59
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Kolejny "zlepek"

Postautor: kuzyn z Poznania » 28 sty 2017, 10:42

Mam wiele sprzętów firmy PARKSIDE i jestem bardzo zadowolony :)

A na marginesie od soboty 04.02. WIERTARKA STOŁOWA 500W (2-KROTNY napęd pasowy z 9 regulowanymi prędkościami wiercenia) 299 PLN

Awatar użytkownika
Revo7
Posty: 211
Rejestracja: 22 sie 2016, 12:00
Lokalizacja: WLKP
Kontaktowanie:

Re: Kolejny "zlepek"

Postautor: Revo7 » 28 sty 2017, 12:18

sam również polecam parkside - posiadam troche sprzetu, ostatnio dokupiłem wkrętareczke 18V parkside i sprawdza sie bardzo dobrze.

Teraz tez planuje kupić wiertarkę stołową własnie z oferty parkside lidl :D

mozna by tez pomyślec o tej ukośnicy - ale moze w przyszłej ofercie :OK:

tak czy siak do "raz na jakiś czas" majsterkowania - idealne narzędzia, również polecam. :mrgreen:
it is what it is

Awatar użytkownika
Artu
Posty: 1236
Rejestracja: 19 kwie 2016, 16:44
Lokalizacja: Winnica k/Pułtuska
Kontaktowanie:

Re: Kolejny "zlepek"

Postautor: Artu » 28 sty 2017, 12:21

kuzyn z Poznania pisze:A na marginesie od soboty 04.02. WIERTARKA STOŁOWA 500W..

Kusisz... i to bardzo :lol:
Pozdrawiam, Artur
# Mendel90 - wreszcie drukuje tak jak ja chcę :OK: # Delta under construction... 8-)
Moje wypociny na Thingiverse :oops:

Awatar użytkownika
Kopytko
Posty: 964
Rejestracja: 19 kwie 2016, 17:04
Lokalizacja: Oleśnica
Kontaktowanie:

Re: Kolejny "zlepek"

Postautor: Kopytko » 28 sty 2017, 13:46

Przed chwilą pocisnąłem do Lidla i wyrwałem przed ostatnią wkrętarkę, zaraz po mnie jakiś gosć ostatnią.
co do stołowej polecam, mam poprzedni model i nie narzekam, co do ukośnicy , przyglądając się na zdjęciach nie ma posuwu, wiec te 120mm troszkę mało i zapewne działa tylko w dół , czyli piła się wgryza od góry.
Moze by rpozenisc posty do jakiegoś tematu o tanim sprzęcie marketowym i co polecamy opiniujemy itp ?
Wiadomo nie ma co porównywac do niczego z pokroju makity , ale do majsterkowania nie zawsze trzeba mieć wszytko fESTOOLa w warsztacie:P
:arrow: Pozdrawiam Patryk.

Awatar użytkownika
Krzysztof
Administrator
Posty: 2860
Rejestracja: 19 kwie 2016, 14:03
Lokalizacja: Darłowo
Kontaktowanie:

Re: Kolejny "zlepek"

Postautor: Krzysztof » 28 sty 2017, 19:20

W przypadku cięcia aluminium tarczą tego typu
dedra_tarcza_widiowa.jpg

opory są tak niewielkie że aż sam się zdziwiłem. Każda ukośnica, nawet najtańsza sobie z tym poradzi. Ja mam SKILL-a z taką tarczą i cięcie profili alu (różnej maści) to czysta przyjemność.
cięcie profili.JPG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Wróć do „Drukarki 3D”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość