FilaPlate

Awatar użytkownika
malyhenio1
Posty: 304
Rejestracja: 19 kwie 2016, 19:38
Kontaktowanie:

FilaPlate

Postautor: malyhenio1 » 04 kwie 2017, 18:24

Ktoś to używa lub używał ,albo słyszał o tym? :?:
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona.
Albert Einstein

Awatar użytkownika
olo2000pm
Posty: 1330
Rejestracja: 19 kwie 2016, 19:03
Kontaktowanie:

Re: FilaPlate

Postautor: olo2000pm » 04 kwie 2017, 19:23

Mi obiecali próbkę jakiś czas temu i się nie doczekałem. Tyle mogę powiedzieć o tym czymś.

Awatar użytkownika
malyhenio1
Posty: 304
Rejestracja: 19 kwie 2016, 19:38
Kontaktowanie:

Re: FilaPlate

Postautor: malyhenio1 » 15 maja 2017, 14:13

Mam i ja.
Postanowiłem zakupić to cudo ,filmik pokazuje wydruk 1H i 17 min na zimnym stole PLa 1,75 .Pod koniec filmu pokazany jest pierwszy wydruk z za nisko opuszczona dyszą ,oczywiście wydruk do kosza ,ale następny czyli ten na filmiku wyszedł super .Proszę nie oceniać wydruku a z koncentrować się na FilaPlate.
Jakie wytyczne odnośnie tego produktu które otrzymałem to
- stolik można regenerować ,wystarczy gąbka ścierna
- do zdejmowania plików użyć nożyka do tapet
- użyć soku z wikolu z wodą w proporcjach 1;1 stolik jest również obustronny
- drukowac na obu stronach przedłuży to jego trwałość proszę unikać drukowania tylko na środku.
Testy ABS-u niedługo
Kontakt z Firmą nie powala z nóg ale dają sobie radę po kilku przypomnieniach o sobie :LOL:
https://youtu.be/HeZAKGUpP8Q
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona.
Albert Einstein

Awatar użytkownika
cyryl
Posty: 89
Rejestracja: 13 lip 2016, 8:51
Kontaktowanie:

Re: FilaPlate

Postautor: cyryl » 15 maja 2017, 14:54

Nie wiem co w tym produkcie jest takiego fajnego? Ściąganie wydruku przynajmniej na tym filmiku to jakaś katorga ;) zaś ściąganie za pomocą nożyka szybko ją uszkodzi. Jak by była wyginana ułatwiło by sprawę ;)

Awatar użytkownika
malyhenio1
Posty: 304
Rejestracja: 19 kwie 2016, 19:38
Kontaktowanie:

Re: FilaPlate

Postautor: malyhenio1 » 15 maja 2017, 15:11

To ma 5 mm grubości i od wyginania się zaczyna.
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona.
Albert Einstein

Awatar użytkownika
olo2000pm
Posty: 1330
Rejestracja: 19 kwie 2016, 19:03
Kontaktowanie:

Re: FilaPlate

Postautor: olo2000pm » 15 maja 2017, 15:30

Henio, a nie wystarczy puścić na wydruk zimnej wody?

Awatar użytkownika
Tomek
Posty: 297
Rejestracja: 21 kwie 2016, 7:50
Kontaktowanie:

Re: FilaPlate

Postautor: Tomek » 17 maja 2017, 7:35

Jakoś tego nie widzę. Kierunek z możliwością wycinania stołu wydaje się słuszny. W wykonaniu Makerbota wygląda to OK, ale to co na filmie widać to jakaś katorga - za dużo trzeba się męczyć.
PLA dobrze trzyma na niebieskiej taśmie. Jej naklejenie nawet co kolejny wydruk będzie szybsze i łatwiejsze.
Czekam na opis doświadczeń z ABS i innymi materiałami (żeby ew. dać szansę temu wynalazkowi).

Awatar użytkownika
malyhenio1
Posty: 304
Rejestracja: 19 kwie 2016, 19:38
Kontaktowanie:

Re: FilaPlate

Postautor: malyhenio1 » 17 maja 2017, 8:28

Może mi się wydaje , ale w tym stoliku chodzi o to ze on jest zimny :OK:
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona.
Albert Einstein

Awatar użytkownika
Tomek
Posty: 297
Rejestracja: 21 kwie 2016, 7:50
Kontaktowanie:

Re: FilaPlate

Postautor: Tomek » 17 maja 2017, 9:08

No ale niebieska taśma też na zimno, a bije ten stolik na głowę (moje prywatne zdanie, choć ten stolik tylko z tego wątku i filmu kojarzę). Dodatkowo taśma daje fajną (dla mnie) fakturę na spodzie a po tym stoliku spodziewam się szybkiego zużycia powierzchni (i w związku z tym konieczności szlifowania spodu wydruku, żeby jakoś przyzwoicie wyglądał spód).
Fajna koncepcja, ale wykonanie i sposób obsługi (nożyk do tapety zalecany przez producenta) jakoś do mnie nie przemawia.
Może dalsze testy jeszcze jakieś zalety pokażą (?)
Na razie zostaję przy taśmie na zimnym stole i dimafix na gorącym - u mnie te 2 metody (obie "na lenia") się dobrze sprawują ale z chęcią bym coś jeszcze lepszego / mniej absorbującego zaczął stosować (jeżeli jest jakaś lepsza metoda).

mcexperts
Posty: 588
Rejestracja: 19 kwie 2016, 18:40
Kontaktowanie:

Re: FilaPlate

Postautor: mcexperts » 17 maja 2017, 14:49

Naklejki Ultemu do Prusy, od g4ever najlepiej. PLA się łapie zimne już od 40mm/s a ABS od 60° lub powoli, tak że 25mm/s zimny.


Wróć do „Testy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości